hovis idag!

Astra komm i hagen idag. När jag öppnade grinden blev hon rädd för den knäppande tråden så hon fick gå förbi där ett par gånger tills hon lugnat ner sig:) Gick ned till uppbindningen och väntade på hovis medans jag väntade borstade jag och tränade lite på att sänka huvve gick bra:D sen Kom lasse och skodde Astra var snäll och duktig efter skoningen longerade/skickade jag astra upp på ''brunnen'' från olika håll testade även att gå ned med fram hovarna och sedan backa upp igen gick ovanligt bra då astra inte gillar att backa upp på saker slutade därför där.
Red sen upp till hagen (ja, jag är lat) när vi kom inn i hagen knäppte jag lös Astra och red lite utan nån ting Liten var jätte duktig och svängde för de mesta <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0